Prodloužená záruka

Pojištění prodloužené záruky (PPZ)

Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let

Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.
 

Klíčové vlastnosti prodloužené záruky

• Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.
• Plynule navazuje na zákonnou záruku.
• Možnost prodloužení záruky o 12, 24 či 36 měsíců.
• Nulová spoluúčast, nic nedoplácíte.
• Hodnotu plnění nesnižujeme o amortizaci, náklady hradíme až do výše pořizovací ceny.
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu.
• V případě neopravitelnosti za Vás zaplatíme náklady na nový přístroj srovnatelných parametrů.
 

Jednoduché hlášení závady

V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
 

Opravíme či vyměníme za nový

V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.
 

Bez amortizace a spoluúčasti

Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.
 

100% záruka vrácení peněz

V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.
 

Převod pojištění

Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.
 

Dokumenty k pojištění Prodloužená záruka ke stažení:

Všeobecné pojistné podmínky pro pojištění Prodloužená záruka
Předsmluvní informace k pojištění Prodloužená záruka​
Souhrn klíčových informací o pojištění Prodloužená záruka
Ochrana osobních údajů


Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO)

Ochraňte svoje zařízení až na 2 roky

Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.
 

Klíčové vlastnosti Pojištění náhodného poškození a odcizení

• Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• K dispozici ve variantách na 1 nebo 2 roky
• Zaplatíme za Vás náklady na opravu (až do výše pořizovací ceny zařízení).
• V případě, že je přístroj neopravitelný či odcizený, za Vás zaplatíme náklady na nový produkt se srovnatelnými parametry (až do výše pořizovací ceny toho původního).
• Spoluúčast 15% z výše plnění v 1. roce a 25% v druhém roce trvání pojištění.
 

Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.

Oprava nebo výměna za nový

Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
 

Vše zařídíme za Vás

Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
 

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.

 

Co Vám pojištění ochrání a co už ne

ANO
  • Pád
  • Vniknutí kapaliny do elektronických částí
  • Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty)
  • Loupež za použití nebo pohrůžky násilí
  • Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru
NE
  • Úmyslné poškození výrobku
  • Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
  • Odcizení výrobku, který byl volně odložený
  • Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
  • Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR
Pojištění mobilních zařízení (PMZ)

Jistota pro Vaše zařízení i data

Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.
 

Klíčové vlastnosti Pojištění mobilních zařízení

• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.
• Platí ihned po zakoupení přístroje.
• Zahrnuje ochranu proti zneužití dat či volacího času
• Kryje rozbití displeje či dotykové části následkem pádu
 

Jednoduché hlášení škody

V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
 

Nízká spoluúčast a amortizace

Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.
 

Oprava nebo výměna za nový

Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
 

100% záruka vrácení peněz

V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
 

Vše zařídíme za Vás

Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.


Co Vám pojištění ochrání a co už ne

ANO
  • Pád
  • Vniknutí kapaliny do elektronických částí
  • Mechanické poškození (i dětmi a zvířaty)
  • Loupež za použití nebo pohrůžky násilí
  • Krádež násilným vloupáním do uzavřeného prostoru
  • Prasklý displej
NE
  • Úmyslné poškození výrobku
  • Kosmetické vady, které nemají vliv na funkci
  • Odcizení výrobku, který byl volně odložený
  • Odcizení z auta, pokud byl přístroj zvenčí vidět
  • Odcizení, které nebylo nahlášeno Policii ČR
Pojistitel produktů

Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.


 

Informace pro již uzavřené smlouvy v případě uplatnění opravy: 

Jak postupovat v případě pojistné události?

V případě pojistné události zavolá klient na zákaznickou linku 283 002 868, kde mu pracovníci pojišťovny poradí nejbližší servisní místo, kde bude pojištěný výrobek na náklady pojišťovny opraven.

Pokud se jedná o velký či nepřenosný přístroj, může být zajištěna oprava servisním technikem přímo u klienta doma nebo případně zařízena služba Pick up Service - vyzvednutí přístroje z domácnosti klienta.

Klient nahlásí škodní událost na příslušných stránkách pojišťovny. K nahášení škody budou potřeba následující doklady:

  • Kopii dokladu o sjednaném pojištění, doklad musí obsahovat výrobní číslo (popř. IMEI) pojištěného přístroje
  • Kopii nabývacího dokladu (účet, faktura) k pojištěnému přístroji
Potřebujete poradit? Pracovníci pojišťovny jsou Vám k dispozici.

Linka péče o zákazníky
Tel: 283 002 868 (pracovní doba Po-Pá, 9-17 hodin)
Email: klient@mondial-assistance.cz

V případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat

Zákaznická linka: 
+420 602 433 182
+420 546 436 165
Email: obchod@tivis.cz
Web: www.tivis.cz

  • Doprava zdarma
    Doprava zdarma

    U většiny produktů

  • Rodinný obchod
    Rodinný obchod

    Jsme tu pro Vás od roku 1990

  • Spolehlivý servis
    Spolehlivý servis

    Kvalita doručení, záruční i pozáruční servis

  • Autorizovaný prodejce
    Autorizovaný prodejce

    Všechny výrobky jsou výhradně pro český trh

Nenechte si ujít aktuální akce

Pokud máte zájem o zasílání akčních nabídek, zaregistrujte se do našeho newsletteru