Pokud máte zájem o zasílání akčních nabídek, zaregistrujte se do našeho newsletteru
Férové pojištění prodloužené záruky až na 5 let
Elektrické spotřebiče jistě plánujete užívat i po uplynutí 2leté zákonné záruky, kdy pravděpodobnost výskytu závad na spotřebičích výrazně roste. Opravy jsou dnes drahou záležitostí a u větších spotřebičů zaplatíte již za příjezd opraváře a úvodní diagnostiku závad. Pokud nemá opravář potřebný náhradní díl, zaplatíte další peníze za jeho opětovný výjezd. Spotřebič ještě není opravený, ale Vy už jste o několik set korun chudší. Pojištění prodloužené záruky (PPZ) Vás těchto problémů i nákladů zbaví.Klíčové vlastnosti prodloužené záruky
• Chrání přístroj ve srovnatelném rozsahu jako záruka výrobce.Jednoduché hlášení závady
V případě, že se v průběhu pojištění vyskytne na spotřebiči závada, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.Opravíme či vyměníme za nový
V případě závady se pokusíme spotřebič opravit. Pokud je oprava nemožná nebo neekonomická, dostanete na výběr spotřebič srovnatelné kvality a parametrů. Následně Vám jej dopravíme až domů. Pokud si vyberete výrobek s vyšší pořizovací cenou, pouze doplatíte cenový rozdíl.Bez amortizace a spoluúčasti
Na nákladech souvisejících s odstraněním závady nebo výměnou spotřebiče za nový se nijak finančně nepodílíte. Kompletně je hradíme my, a to až do výše pořizovací ceny spotřebiče.100% záruka vrácení peněz
V případě, že o spotřebič přijdete ještě během zákonné záruky, například vrácením, výměnou nebo úplným zničením, dostanete celé pojistné zpět.Převod pojištění
Pokud se rozhodnete zařízení prodat ještě před vypršením záruky, je možné pojištění jednoduše převést na nového majitele. Navýšíte tak hodnotu zařízení pro následný prodej.Dokumenty k pojištění Prodloužená záruka ke stažení:
Všeobecné pojistné podmínky pro pojištění Prodloužená zárukaOchraňte svoje zařízení až na 2 roky
Lehké zavadění o kabel a notebook letí ze stolu dolů, tlačenice v autobuse, po které zmizel z Vaší tašky fotoaparát. Tyto malé chvilky nepozornosti či nešikovnosti Vás mohou snadno připravit o zařízení za mnoho tisíc korun. Pojištění náhodného poškození a odcizení (PNPO) dokáže následky těchto nepříjemných okamžiků zmírnit.Klíčové vlastnosti Pojištění náhodného poškození a odcizení
• Kryje případy náhodného poškození výrobku a jeho odcizení.Jednoduché hlášení škody
V případě, že v průběhu PNPO dojde k náhodnému poškození nebo odcizení zařízení, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.
Oprava nebo výměna za nový
Je-li poškozené zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů a zařízení Vám bude vyměněno za zcela nové. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.
Vše zařídíme za Vás
Opravený, případně vyměněný výrobek dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nový výrobek platí pojišťovna přímo výrobci, případně servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.
100% záruka vrácení peněz
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.
Dokumenty k Pojištění náhodného poškození a odcizení ke stažení:
Všeobecné pojistné podmínky pro Pojištění náhodného poškození a odcizení věci Záruka PLUS
Předsmluvní informace k pojištění náhodného poškození a odcizení věci Záruka PLUS
Souhrn klíčových informaci o Pojištění náhodného poškození a odcizení věci Záruka PLUS
Ochrana osobních údajů
Jistota pro Vaše zařízení i data
Doba "nezničitelných" tlačítkových telefonů je dávno pryč. Incident končící prasklým displejem telefonu zažil už na vlastní kůži každý čtvrtý uživatel. Bohužel vyměnit prasklý displej je dnes často stejně nákladné jako pořízení nového telefonu. Daleko větší škody pak může napáchat krádež telefonu spojená s případným zneužitím Vašich dat. Pojištění mobilního telefonu nepříjemným situacím nezabrání, ale dokáže si poradit s jejich následky.Klíčové vlastnosti Pojištění mobilních zařízení
• Kryje případy náhodného poškození či jeho odcizení.Jednoduché hlášení škody
V případě, že v průběhu pojištění dojde k náhodnému poškození nebo odcizení přístroje, oznámíte to jednoduše použitím QR kódu na smlouvě (údaje se automaticky načtou do webového formuláře), vyplněním formuláře na www.hlaseniskod.cz nebo telefonicky na čísle +420 283 002 868.Nízká spoluúčast a amortizace
Hodnota mobilních zařízení po nákupu rapidně klesá. V rámci PMZ však od nás, v případě zcizení či poškození Vašeho zařízení, i po dvou letech získáte více než polovinu jeho původní hodnoty, a to při spoluúčasti pouhých 10%.Oprava nebo výměna za nový
Je-li zařízení neopravitelné, dostanete na výběr z výrobků stejných nebo srovnatelných parametrů. V případě, že si jako náhradu vyberete výrobek s vyšší pořizovací hodnotou, doplatíte rozdíl mezi pojistným limitem a cenou nového výrobku.100% záruka vrácení peněz
V případě, že přijdete o výrobek v zákonné záruce (vrácením, výměnou či úplným zničením výrobku), stačí tuto skutečnost nahlásit pojišťovně a ta Vám vrátí nespotřebovanou část pojistného zpět.Vše zařídíme za Vás
Opravené, případně vyměněné mobilní zařízení dopravíme až k Vám domů. Náklady za opravu či za nové zařízení platí pojišťovna přímo výrobci či servisu. Vaším úkolem je zařízení pouze přijmout.Dokumenty k Pojištění mobilních zařízení ke stažení:
Varianta SELECT
Všeobecné pojistné podmínky pro Pojištění mobilních zařízení SELECT
Předsmluvní informace k Pojištění mobilních zařízení SELECT
Souhrn klíčových informací k Pojištění mobilních zařízení SELECT
Ochrana osobních údajů
Varianta TOP
Všeobecné pojistné podmínky pro Pojištění mobilních zařízení TOP
Předsmluvní informace k Pojištění mobilních zařízení TOP
Souhrn klíčových informací k Pojištění mobilních zařízení TOP
Ochrana osobních údajů
Varianta TOP 2018
Všeobecné pojistné podmínky pro Pojištění mobilních zařízení TOP 2018
Předsmluvní informace k Pojištění mobilních zařízení TOP 2018
Souhrn klíčových informací k Pojištění mobilních zařízení TOP 2018
Ochrana osobních údajů
Pojišťovna AWP P&C Česká republika - odštěpný závod je pojistitelem tohoto produktu. Asistenční společnost AWP Solutions ČR a SR, s.r.o. je zprostředkovatelem služeb pojistitele, vyřizuje pro pojišťovnu likvidační služby a provoz asistenčního centra. Logo Allianz Assistance bylo použito s vědomím AWP P&C SE, se sídlem 93400 Saint Ouen, 7, Rue Dora Maar, Francouzská republika, která je jeho vlastníkem.
Jak postupovat v případě pojistné události?
V případě pojistné události zavolá klient na zákaznickou linku 283 002 868, kde mu pracovníci pojišťovny poradí nejbližší servisní místo, kde bude pojištěný výrobek na náklady pojišťovny opraven.
Pokud se jedná o velký či nepřenosný přístroj, může být zajištěna oprava servisním technikem přímo u klienta doma nebo případně zařízena služba Pick up Service - vyzvednutí přístroje z domácnosti klienta.
Klient nahlásí škodní událost na příslušných stránkách pojišťovny. K nahášení škody budou potřeba následující doklady:
Linka péče o zákazníky
Tel: 283 002 868 (pracovní doba Po-Pá, 9-17 hodin)
Email: klient@mondial-assistance.cz
Zákaznická linka:
+420 602 433 182
+420 546 436 165
Email: obchod@tivis.cz
Web: www.tivis.cz
U většiny produktů
Jsme tu pro Vás od roku 1990
Kvalita doručení, záruční i pozáruční servis
Všechny výrobky jsou výhradně pro český trh
Pokud máte zájem o zasílání akčních nabídek, zaregistrujte se do našeho newsletteru