Produkty
{{product.title}} {{(product.price | customCurrency)}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | customCurrency)}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.quantity}}x {{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | customCurrency)}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | customCurrency)}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | customCurrency)}}

Splátkový prodej

Homecredit

HOME CREDIT - Poskytovatelem splátek je společnost Home Credit a.s., http://www.homecredit.cz/

Prodej na splátky

  • On-line přes internet
  • Vše zařídíte z pohodlí domova
  • Jednoduše, rychle, přehledně
  • Bezplatná doprava po celé ČR již od 5.000Kč

1. "Desetina 10%+10x10%"

  • platba v hotovosti 10% z ceny zboží
  • splátka ve výši 10% z ceny zboží
  • splátky 10 měsíců
  • navýšení 10%
  • RPSN:26,3%

* RPSN 26,3%, roční úroková sazba 23,25%, celková částka splatná spotřebitelem 10000 Kč: při výši úvěru 9000 Kč, výši splátky 1000 Kč, počtu splátek 10, lhůtě splatnosti 14.4.2012 (při  poskytnutí úvěru 14.6.2011,  první splátce 14.7.2011 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.8.2011).

2. "1% navýšení měsíčně 11-25"

  • platba v hotovosti od 0% ceny zboží
  • splátky 11-25 měsíců
  • navýšení 1% měsíčně
  • RPSN:23,6-24%

* RPSN 23,9%, roční úroková sazba 21,38%, celková částka splatná spotřebitelem 12000 Kč: při výši úvěru 10000 Kč, výši splátky 600 Kč, počtu splátek 20, lhůtě splatnosti 14.2.2013 (při  poskytnutí úvěru 14.6.2011,  první splátce 14.7.2011 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.8.2011).

3. "Standardní úvěr"

  • platba v hotovosti od 0%
  • splátky 6-48 měsíců
  • navýšení si zvolíte výběrem konkrétní varianty
  • RPSN:31,9-58%

* RPSN 39,8%, roční úroková sazba 33,42%, celková částka splatná spotřebitelem 14970 Kč: při výši úvěru 10000 Kč, výši splátky 499 Kč, počtu splátek 30, lhůtě splatnosti 14.12.2013 (při  poskytnutí úvěru 14.6.2011,  první splátce 14.7.2011 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.8.2011).

4. "Nízké splátky 12-72"

  • platba v hotovosti od 0%
  • splátky 11-72 měsíců
  • navýšení si zvolíte výběrem konkrétní varianty
  • RPSN:22,0-50,3%

* RPSN 32,0%, roční úroková sazba 27,70%, celková částka splatná spotřebitelem 14904 Kč: při výši úvěru 10000 Kč, výši splátky 414 Kč, počtu splátek 36, lhůtě splatnosti 14.6.2014 (při  poskytnutí úvěru 14.6.2011,  první splátce 14.7.2011 a se splatností dalších splátek k 14. dni v měsíci počínaje 14.8.2011).

Všeobecné podmínky

Spotřebitelský úvěr

  • je jednorázový úvěr, který umožní nakupovat bez potřebné hotovosti cokoli. A to při minimální administrativě a s minimální časovou ztrátou.

co je třeba k rychlému uzavření smlouvy

  • občanský průkaz
  • druhý doklad totožnosti (platný řidičský průkaz, platný cestovní pas, rodný list či platný zbrojní průkaz)

výhody spotřebitelského úvěru

  • jednoduchost a rychlost uzavření Úvěrové smlouvy přímo přes Internet
  • velká variabilita úvěrových produktů
  • ihned po zakoupení zboží se klient stává jeho majitelem
  • stejná výše splátky po celou dobu trvání úvěru

délka a výše úvěru

  • zákazník si může vybrat délku splácení a to od 4 do 48 měsíců
  • výše úvěru se pohybuje standardně od 2 000,- Kč
  • pro nákup zboží do 30 000,- Kč u nás stačí pouze dva doklady
  • pro nákup zboží nad 30.000,-Kč Potvrzení o příjmu od zaměstnavatele
  • možnost libovolné výše zálohy, a to:
    • od 0 % z prodejní ceny zboží u výše úvěru do 20 000,- Kč
    • od 20 % z prodejní ceny zboží u výše úvěru nad 20 000,- Kč

zákazník, který může žádat o poskytnutí úvěru

  • fyzická osoba starší 18-ti let
  • občan ČR
  • má stálý zdroj svých příjmů

pro koho je úvěr určen

  • pro fyzické osoby v zaměstnaneckém poměru, důchodce a živnostníky

Krok za krokem při splátkovém prodeji na dálku

Postupujte jako při běžném nákupu, pouze na konci nákupu (při potvrzení objednávky) zvolte platbu - "splátkový prodej na dálku".

Budete přesměrováni na stránky společnosti Home Credit, kde si zvolíte variantu splácení, počet splátek a výši akontace.

V dalším kroku vyplníte do jednoduchého formuláře všechny potřebné údaje pro poskytnutí úvěru a odešlete žádost ke zpracování.

Žádost je okamžitě posouzena a výsledek zobrazen. Výsledek schválení Vám bude zároveň potvrzen na Vaši e-mailovou adresu.

V případě, že žádost není okamžitě schválena, zůstává v systému a bude posouzena pracovníky úvěrového oddělení. Informace o odkladu Vám bude oznámena na webové stránce. Po posouzení úvěrovým oddělením dostanete email s konečným rozhodnutím.

Informaci o schválení Vaší žádosti obdrží i naši pracovníci, kteří Vás budou kontaktovat pro upřesnění termínu dodání zboží.

Ochrana osobních údajů

Pokud zákazník zvolí úhradu ceny objednaného zboží spotřebitelským úvěrem, zákazník souhlasí s tím, že osobní údaje poskytnuté firme Tivis za účelem uzavření kupní smlouvy mohou být zpracovávány i společností Home Credit a.s., Moravské nám. č. 249/8, 602 00 Brno pro účely vyplnění formuláře žádosti o úvěr případně dalších souvisejících dokumentů na www. stránkách společnosti Home Credit a.s.

Poskytnutí osobních údajů je dobrovolné, máte právo přístupu k osobním údajům, právo na opravu osobních údajů, jakož i další práva stanovená v § 21 zákona 101/2000 Sb.o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, v platném znění.

Pojištění výdajů

Klient si volí jednu z níže uvedených variant pojištění:

1) Balíček PLUS

3,08 % z pravidelné měsíční splátky úvěru bez pojištění

Pojištění pracovní neschopnosti – pracovní neschopnost vzniklá následkem nemoci nebo úrazu, delší než 60 dnů

Pojištění invalidity – plný invalidní důchod přiznaný pro nemoc nebo úraz

Pojištění smrti následkem úrazu

Tento balíček pojištění je určen pro „zaměstnance“ a OSVČ („podnikatel“).

Základní podmínkou pro vstup do pojištění je, že klient:

  • dosahuje věku 18 let a nepřekročí věk 65 let
  • je osobou bez zdravotních potíží, není v pravidelné lékařské terapeutické péči nebo pod pravidelným lékařským dohledem v důsledku zjištěného onemocnění, neužívá pravidelně léky
  • není v pracovní neschopnosti a nebyl také v uplynulých 12 měsících před sjednáním smlouvy o úvěru v pracovní neschopnosti delší 30 bezprostředně po sobě následujících kalendářních dnů
  • nepožádal o přiznání invalidního důchodu nebo není účastníkem řízení o přiznání plné či částečné invalidity, nebyl mu přiznán starobní nebo částeční či plný invalidní důchod
  • byl seznámen a souhlasí s pojistnou smlouvou a ZPP-PV-Ú

2) Balíček PREMIUM

6,48 % z pravidelné měsíční splátky úvěru bez pojištění

Pojištění ztráty příjmu – ztráta příjmu, ke které nedojde z vůle či vinou pojištěného

Pojištění pracovní neschopnosti – pracovní neschopnost vzniklá následkem nemoci nebo úrazu, delší než 60 dnů

Pojištění invalidity – plný invalidní důchod přiznaný pro nemoc nebo úraz

Pojištění smrti následkem úrazu

Tento balíček pojištění je určen pro „zaměstnance“ i OSVČ („podnikatel“).

Základní podmínkou pro vstup do pojištění je, že klient splnil podmínky pro vstup do pojištění souboru A a navíc:

  • je zaměstnán na dobu neurčitou a není ve zkušební době, nebo vykonává bez přerušení samostatnou výdělečnou činnost
  • nepodal výpověď z pracovního poměru nebo mu nebyla dána výpověď z pracovního poměru ze strany zaměstnavatele, nezrušil okamžitě pracovní poměr a ani mu nebyl okamžitě zrušen pracovní poměr ze strany zaměstnavatele, není podle svého vědomí zařazen mezi zaměstnance, se kterými by mohl být v následujících 12 měsících rozvázán pracovní poměr ze strany zaměstnavatele z důvodů organizačních změn a snižování počtu zaměstnanců ve smyslu platných právních předpisů a nevede se zaměstnavatelem jednání o skončení pracovní poměru dohodou
  • byl bez přerušení zaměstnán v předchozích 12 měsících před sjednáním smlouvy o úvěr, nebo po tuto dobu vykonával samostatnou výdělečnou činnost.

3) Balíček STANDARD

1,90 % z pravidelné měsíční splátky úvěru bez pojištění

Pojištění invalidity následkem úrazu – plný invalidní důchod přiznaný pro úraz

Pojištění smrti následkem úrazu

Tento soubor pojištění je určen pro každého klienta za splnění níže uvedené podmínky.

Podmínkou pro vstup do pojištění je, že klient:

  • dosahuje věku 18 let a nepřekročí věk 65 let

Pojistné plnění

Pojistné riziko Pojistná částka Limit plnění
Pojištění pracovní neschopnosti pravidelná měsíční splátka úvěru max. 12 splátek
Pojištění invalidity zůstatek dluhu bez omezení
Pojištění smrti následkem úrazu zůstatek dluhu bez omezení
Pojištění ztráty příjmu pravidelná měsíční splátka úvěru     max. 12 splátek

Limit celkového pojistného plnění ze všech uplatněných pojistných událostí u jednoho pojištěného je 300 000,- Kč. Více informací najdete na stránkách poskytovatele splátek http://www.homecredit.cz/vop/

 

INFORMACE TÝKAJÍCÍ SE VÁZANÉHO ZÁSTUPCE ZPROSTŘEDKOVATELE SPOTŘEBITELSKÉHO ÚVĚRU

Tyto informace jsou poskytovány v souladu s § 93 zákona č. 257/2016 Sb., o spotřebitelském úvěru (dále jen „zákon“) vázaným zástupcem (Společnost) samostatného zprostředkovatele spotřebitelského úvěru společnosti FAST ČR a.s. (Zprostředkovatel): 

a)      Společnost je vázaným zástupcem samostatného zprostředkovatele spotřebitelského úvěru

b)      Kontaktní údaje Společnosti jsou: 

Vázaný zástupce

Jméno: TIVIS s.r.o. 

Adresa: Jana Schwarze 5a, 664 91 Ivančice

E-mail: obchod@tivis.cz

 

Společnost zastupuje tohoto zprostředkovatele spotřebitelských úvěrů: 

Zprostředkovatel:

FAST ČR, a.s., se sídlem Praha 10, Černokostelecká 2111, PSČ 100 00, IČ: 26726548,

poštovní adresa pro doručování: Černokostelecká 1621, 251 01 Říčany u Prahy,

Tel: +420 323 204 111

E-mail: info@planeo.cz

zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze, pod sp. zn. B 7977 

a zprostředkovává spotřebitelské úvěry pro tyto poskytovatele spotřebitelských úvěrů:

 

Poskytovatelé:

HOME CREDIT, se sídlem Nové sady 996/25, Brno, PSČ: 602 00, IČ:26978636

poštovní adresa pro doručování: Nové sady 996/25, Brno, PSČ: 602 00

Tel: +420 542 100 100

E-mail: info@homecredit.cz

 

c)       Informace o registru, kde je možno ověřit oprávnění k činnosti Zprostředkovatele, registrační číslo a postup ověření registrace zprostředkovatele v registru:

Registr ČNB http://www.cnb.cz/cnb/jerrs

d)    Společnost při výkonu své zprostředkovatelské činnosti neposkytuje spotřebiteli radu podle § 85 odst. 1 zákona.

e)    Je zakázáno svázat zavření smlouvy o zprostředkování spotřebitelského úvěru s jakoukoli doplňkovou službou.

f)     Společnost nezprostředkovává spotřebitelské úvěry na bydlení.

g)    Spotřebitel nehradí Společnosti za její činnost žádnou odměnu. Zprostředkovatel nesmí současně pobírat odměnu nebo pobídku od spotřebitele i od poskytovatele nebo třetí osoby.

 

SYSTÉM VYŘIZOVÁNÍ REKLAMACÍ A STÍŽNOSTÍ 

Reklamace a stížnosti zákazníků nebo jiných osob na činnost Společnosti nebo jejích pracovníků, se vyřizují podle následujících pravidel: 

Reklamací se rozumí jakékoli sdělení zákazníka poukazující na to, že Společnost nebo její pracovníci, porušili své povinnosti při zprostředkování spotřebitelského úvěru nebo své povinnosti splnili v nedostatečném rozsahu, v nedostatečné kvalitě anebo s jakoukoli jinou vadou, bez ohledu na to, zda zákazník s tímto sdělením uplatňuje jakékoli právo. Stížností se rozumí jakékoli jiné sdělení zákazníka nebo jiné osoby poukazující na jakýkoli nedostatek v činnosti Společnosti, jejích pracovníků, vázaných zástupců nebo jejich pracovníků anebo jakékoli jiné vyjádření nespokojenosti zákazníka nebo jiné osoby se Společností.

Společnost přijímá stížnosti či reklamace učiněné jakoukoli formou. Upřednostňuje se však písemná forma včetně elektronické. Stížnosti lze podat rovněž osobně na jakékoliv prodejně Společnosti nebo u Zprostředkovatele. Přijetí stížnosti či reklamace Společnost nebo Zprostředkovatel potvrdí stěžovateli způsobem, kterým byla stížnost či reklamace podána, ledaže stěžovatel požádal o potvrzení jiným způsobem.

 

Ze stížnosti či reklamace by mělo být zřejmé:

a) kdo ji podává (stěžovatel),

b) kontaktní údaje stěžovatele,

c) jaké věci se týká,

d) v čem spočítá tvrzené pochybení Společnosti, jejího pracovníka, vázaného zástupce nebo jeho pracovníka,

e) čeho se stěžovatel domáhá,

a měla by být (není-li činěna osobně nebo telefonicky) podepsána a datována; vyřizují se však i stížnosti anonymní. Ke stížnosti či reklamaci musí být připojeny doklady, které se reklamace či stížnosti týkají.

Stížnosti a reklamace vyřizuje tím pověřené oddělení Společnosti. V případě stížnosti nebo reklamace týkající se činnosti pověřeného oddělení Společnosti vyřizuje stížnosti a reklamace Zprostředkovatel. Stížnost či reklamaci nesmí vyřizovat (rozhodnout o ní) žádný pracovník společnosti, který se jakkoli přímo podílel na vzniku okolností, proti nimž stížnost či reklamace směřuje. To nevylučuje, aby takový pracovník podal ke stížnosti či reklamaci své vyjádření.

Reklamace či stížnost budou vyřízeny nejpozději do 30 dnů od jejich podání. V téže lhůtě bude stěžovatel o způsobu vyřešení reklamace či stížnosti vyrozuměn. Tato lhůta se však prodlužuje o dobu, po kterou trvalo doplňování či objasňování reklamace či stížnosti v případě, že byla původně nejasná, nesrozumitelná, nečitelná, nebylo-li zřejmé, čeho se týká anebo trpěla-li jinou vadou, pro kterou ji nebylo možno původně vyřídit. O způsobu vyřízení reklamace či stížnosti bude stěžovatel vyrozuměn písemnou nebo elektronickou formou, ledaže požádá o vyrozumění jiným způsobem.

 

MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ

Případné spory se společností jako zprostředkovatelem úvěru je možné řešit soudně nebo mimosoudně, prostřednictvím finančního arbitra. Finanční arbitr je podle § 1 odst. 1 písm. c) zákona č. 229/2002 Sb., o finančním arbitrovi, příslušný mimo jiné i k rozhodování sporu spadajícího jinak do pravomoci českých soudů, jedná-li se o spor mezi spotřebitelem a zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování spotřebitelského úvěru.

 Kancelář finančního arbitra lze kontaktovat osobně nebo poštou na adrese Kancelář finančního arbitra, Legerova 1581/69, 110 00 Praha 1; tel. + 420 257 042 070, email arbitr@finarbitr.cz, prostřednictvím datové schránky s ID qr9ab9x. Bližší informace o mimosoudním řešení sporů prostřednictvím finančního arbitra lze najít na internetových stránkách finančního arbitra www.finarbitr.cz.

ORGÁN DOHLEDU

Dohled nad činností Společnosti jako vázaného zástupce zprostředkovatele spotřebitelských úvěrů vykonává v souladu se zákonem Česká národní banka.

Expresní nákup Nakupte si přes telefon
546 436 165

Množstevní slevy Při nákupu více kusů Vám můžeme nabídnout slevu

Doprava zdarma Při objednávce nad 1000,- Kč