Produkty
{{product.title}} {{(product.price | currency).replace(",00", "")}}
Kategorie
{{(basket.prices.totalPrice | currency).replace(',00', '')}}{{getBasketItemCount(basket.items)}}
{{basketItem.product.title}}
{{basketItem.product.title}}
{{ $index > 0 ? ', ' : '' }}{{ isColorParameter(parameter) ? getColorText(parameter) : '' }}{{ !isColorParameter(parameter) ? parameter : '' }}
{{(getProductPrice(basketItem) | currency).replace(',00', '')}}
{{additiveServiceWithPrice.name}}
{{(additiveServiceWithPrice.price | currency).replace(',00', '')}}
{{basket.coupon.name}}
-{{(basket.prices.totalDiscountPrice | currency).replace(',00', '')}}

Prodloužená záruka a Náhodné poškození

Nabízíme Vám možnost prodloužení záruční doby ze standardních 24 měsíců navíc o 1, 2 nebo 3 roky, případně pojištění proti náhodnému poškození.

Nemusíte se tak obávat oprav po skončení klasické záruční doby či náhodného poškození Vašeho přístroje.

Jak prodloužená záruka funguje?

Prodloužená záruka je záruka se stejným rozsahem jako od výrobce, jejíž platnost začíná dnem následujícím po skončení záruky od výrobce dle platných právních předpisů. Délka prodloužené záruky je vymezena pojistnou smlouvou.

Jak uzavřít smlouvu o prodloužené záruce?

Je to velmi jednoduché, pokud Váš výrobek je v kategorii prodloužené záruky, při objednávce v nákupním košíku si prosím vyberte klikem na produkt "prodloužená záruka" + "1 nebo 2 nebo 3 roky" . Automaticky se Vám přepočítá cena produktu navíc s prodlouženou zárukou. U zboží nebo do emailu Vám společně s fakturou zašleme i kompletní podmínky se smlouvou.

V případě dotazů, nás neváhejte kontaktovat:

Zákaznická linka: 
+420 602 433 182
+420 546 436 165

Email: obchod@tivis.cz
Web: http://www.tivis.cz

Všeobecné podmínky smlouvy ke stažení.

Informace pro již uzavřené smlouvy v případě uplatnění opravy:

Jak postupovat v případě pojistné události?

V případě pojistné události zavolá klient na zákaznickou linku 283 002 868, kde mu naši pracovníci poradí nejbližší servisní místo, kde bude pojištěný výrobek na náklady Pojišťovny opraven.

Pokud se jedná o velký či nepřenosný přístroj, může být zajištěna oprava servisním technikem přímo u klienta doma nebo případně zařízena služba Pick up Service - vyzvednutí přístroje z domácnosti klienta.

Klient zašle vyplněný formulář Nahlášení škodní události na adresu Pojišťovny, současně s tím také vždy následující doklady:

  • Kopii dokladu o sjednaném pojištění, doklad musí obsahovat výrobní číslo (popř. IMEI) pojištěného přístroje
  • Kopii nabývacího dokladu (účet, faktura) k pojištěnému přístroji

Potřebujete poradit? Naši pracovníci jsou Vám k dispozici:

Linka péče o zákazníky
Tel: 283 002 868 (pracovní doba Po-Pá, 9-17hodin)
Email: klient@mondial-assistance.cz
Web: http://www.mondial-assistance.cz/

Expresní nákup Nakupte si přes telefon
546 436 165

Množstevní slevy Při nákupu více kusů Vám můžeme nabídnout slevu

Doprava zdarma U většiny produktů nabízíme dopravu zdarma

Moderní eshop od  Webmiumeshop